| Biuro Turystyki Kajakowej AS-TOURS | PROZONE - wypożyczalnia kamer GoPro! | KONKURS RELACJA MIESIĄCA |

Student w potrzebie

Wszelkie informacje związane z obcowaniem z wodą.

Student w potrzebie

Postprzez Gora993 » 25 maja 2017, o 19:20

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

To mój pierwszy post na tym forum, tak samo jak pierwsze wejście tutaj. Nigdy nie czułem potrzeby znalezienia się w takim miejscu jak to miejsce, oczywiście nie ujmując mu ani ludziom tutaj zgromadzonym, mimo że miłość do kajaków i wiosłowania zakiełkowała już jakiś czas temu. Jestem studentem trzeciego roku turystyki i rekreacji i właśnie piszę pracę licencjacką na temat turystyki kajakowej w powiecie Obornickim. Jedna z metod badań jaką sobie wybrałem jest ankieta i to właśnie przywiodło mnie w to miejsce. Mam nadzieje, że jak zostawię tutaj link do ankiety to nikt się nie pogniewa, a za każde wypełnienie będę bardzo wdzięczny!

https://www.interankiety.pl/i/WBPea9G6

Pozdrawiam serdecznie :)
Gora993
nowy użytkownik, bez *

Dziękował/a : 0
Dziękowano: 0
Dołączył/a: 25 maja 2017
Sprzęt: Kajak

Re: Student w potrzebie

Postprzez marcel » 25 maja 2017, o 19:52

Prawdę mówiąc bardziej to wygląda na badanie rynku, lub przygotowanie pod kolejną unijną inwestycję, niż na pracę licencjacką.
marcel

Images: 0
Dziękował/a : 90
Dziękowano: 311
Dołączył/a: 04 kwietnia 2015
Sprzęt: Ponton Czajka, Solar 410

Postprzez Gora993 » 26 maja 2017, o 01:50