| Biuro Turystyki Kajakowej AS-TOURS | PROZONE - wypożyczalnia kamer GoPro! | KONKURS RELACJA MIESIĄCA |

II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Ropuch » 24 lutego 2014, o 16:06

Ted!
Żeby nie było, że lukrujemy sobie ale chyba poznałeś mnie na tyle, że już wiesz, że jak kogoś lubię czy chwalę, to szczerze i wprost. A jak kogoś nie lubię, to też walę szczerze i wprost. Na kinematografi zupełnie się nie znam ale Twoje filmiki są fajne, widac w nich reżyserkę, a nie tylko przypadkowe nagranie "jak leci". I wspaniale dobierasz muzyke do obrazu. Pierwszy raz w życiu ktoś sfilmował mnie na wodzie. Z tym "profesorem", to ździebko przesadziłeś. Jest dużo lepszych ode mnie kajakarzy. Jam Ci to tylko opływany płaz, bo ten rok jest moim 40 rokiem pływaństwa. Chyba muszę jakoś uczcić ten okrągły jubileusz... :D Jak bym coś przedsiębrał, to oczywizda dam znać. Rechu, rechu! Kum, kum! :D
Ps. A z tymi jajami, to teraz nie dadzą mi spokoju... :lol:
Zycie jest piękne! Qm!Qm!
Avatar użytkownika
Ropuch
****
 
Dziękował/a : 668
Dziękowano: 469
Dołączył/a: 14 listopada 2013
Lokalizacja: Sadzawka w Wawie
Sprzęt: kajaki

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez ra_dek » 24 lutego 2014, o 16:18

Ropuch napisał(a):Jam Ci to tylko opływany płaz, bo ten rok jest moim 40 rokiem pływaństwa.

:||: :||: :||:
:D
Avatar użytkownika
ra_dek
*******
 
Images: 147
Dziękował/a : 2913
Dziękowano: 581
Dołączył/a: 28 maja 2013
Lokalizacja: Kraków
Sprzęt: ponton z Intexu

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Ropuch » 24 lutego 2014, o 17:04

"Czołgu" napisał:
Ale opowiadaj jak się płynęło, gdzie spaliście następną nockę, jak na Wiśle i w końcu o której byliście w Warszawie? Bo mnie ciekawość zżera ;)

Pozwolę sobie nie zakładać osobnego tematu, bo można uznać, że to jedna imprezka była, tyle, że nasza z Turabatem ździebko dłuższa. Tak więc, gdy rozstaliśmy się przy tym rozwalającym się moście ( kurde, tam kiedyś dojdzie do tragedi... :? ), to spłynęliśmy ok 5 km za Warkę. Ostatnie dwie godziny płynęliśmy już po ciemaku. Żeby było śmieszniej, to miałem przy sobie latarkę (600 lumenów!) wraz z patentem do mocowania na kajaku, którą używałem na Gauji XXL, ale zapomniałem tam przy moście przygotować ją sobie, by była w zasięgu reki. Nie chciało mi się już zatrzymywać i wysiadać i płynęliśmy w całkowitych ciemnościach. Te zwykłe czołówki, które mieliśmy na łbach tylko przeszkadzały. Wbrew pozorom nie jest to ani trudne, ani niebezpieczne. Trzeba tylko dupą wyczuwać nurt (gdzie niesie), patrzeć w niebo (korony drzew pokazują, gdzie jest koryto rzeki) i brać wszystko bardziej na słuch (bystrza na różnych przeszkodach ździebko chałasują...) Najgorzej jest znalęźć fajną miejscówkę na biwak po ciemaku. Ale udało się rewelacyjnie, co stwierdziliśmy rano następnego dnia. Siedzieliśmy sobie długo przy ognisku napawając się ciszą i otaczająca przyrodą. W nocy było -5 st i ok 3 nad ranem musiałem się dogrzać z butli. W niedzielę wystartowaliśmy o 9.00. Była straszna mgła. Jak wypłynęliśmy na Wisłę to wpadliśmy w taką ścianę mgły, że bardziej trzeba było dupą nurt wyczuwać (tzn kierunek płynięcia) niż wzrokowo. Jak w nocy. Na szczęście po ok pół godzinie wietrzyk rozpędził "to to" i dalej płynęliśmy już w pięknym słońcu. Do Wawy (WKW PTTK 506 km Wisły) dopłynęliśmy o 16.00. Tam czekała na nas moja taczka motorowa. Przy jej pomocy pojechaliśmy do Tomaszowa Maz. po samochód Turabata. Żal nam tyłki ściskał na okoliczność powrotu do cywilizacji... :lol:
Na stronie http://kajakiembezgranic.com/ ukaże się z pewnością relacja Turabata z naszego spływiku więc tam Ciebie i wszystkich zapraszam. Do zobaczenia sympatyczny Czołgu! :)
Ps. A Tobie Turabacie (Ty mój "Bracie" po wiośle) dzięki za wspaniałą bezstresową włóczęgę! :D
Zycie jest piękne! Qm!Qm!
Avatar użytkownika
Ropuch
****
 
Dziękował/a : 668
Dziękowano: 469
Dołączył/a: 14 listopada 2013
Lokalizacja: Sadzawka w Wawie
Sprzęt: kajaki

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Wicher » 24 lutego 2014, o 19:09

Gratulacje dla wszystkich twardzieli którzy brali udział na czele z twardzielką rzecz jasna :mrgreen:
Fajnie że jest internet i forum, że można się w kilka osób umówić, do zobaczenia na wodzie.
Wicher
*
 
Dziękował/a : 11
Dziękowano: 10
Dołączył/a: 13 czerwca 2013

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Czołg » 24 lutego 2014, o 20:16

Ted.
Dzięki za filmik. Kawał dobrej roboty. Nakręciłeś się kajaczkiem żeby wszystkich uchwycić. Naprawdę dobra robota i fajna pamiątka. Dzięki.
Ted napisał(a):Gdyby miało być bardziej akcyjnie
to wszyscy musielibyśmy wyskakiwać z kajaków co 20 minut , cofać się powtarzać ujęcia , brnąć w błotku itd.

I ktoś by musiał się ze dwa razy wywalić :mrgreen:
Noooo! Przyznać się! Kto właśnie pomyślał o mnie? :lol:
Ted napisał(a):No to czołgiem , znaczy się na razie bo ten tekst jest chyba zarezerwowny tylko dla T-76.

Eeeee tam. Nie jestem samolubem :lol:
Ted napisał(a):Gdyby ktoś zmienił zdanie proszę o info na forum [znajomi , znajomych poprzez forumowiczów] film oczywiście w takiej sytuacji zostanie usunięty.

Pytałeś czy wolno. Wszyscy się zgodzili. Nie będzie problema. Ekipa była w porządku.
Ted napisał(a):to podczas wiosłowania nagrywają się dźwięki prawie erotycznego sapania

Myślę że oglądalność by wzrosła :lol:
Ropuch napisał(a):Pierwszy raz w życiu ktoś sfilmował mnie na wodzie.

Zwolnij trochę to może zdążą Cię nagrać :lol:

Kurcze, Ropuszek.......nocą po Pilicy na kajaku..... . Przeżycia nie do opisania. Twardziele.
Ropuch napisał(a): Żeby było śmieszniej, to miałem przy sobie latarkę (600 lumenów!) wraz z patentem do mocowania na kajaku, którą używałem na Gauji XXL, ale zapomniałem tam przy moście przygotować ją sobie, by była w zasięgu reki.

Ale jajka miałeś w zasięgu ręki? :mrgreen: :lol:

Panowie. Gratuluję Wam obydwóm i zazdroszczę fantastycznej przygody!
Super było Was poznać i w ogóle wszystkich.
Grupa Kajakowa "MENAŻA 07"

-Jacek-
http://kajakczolgowy.blogspot.com
Avatar użytkownika
Czołg
*******
 
Dziękował/a : 801
Dziękowano: 647
Dołączył/a: 18 stycznia 2014
Lokalizacja: Warszawa, Warka i okolice
Sprzęt: Carolina14, Canyon, Cerro

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Turabat » 24 lutego 2014, o 22:12

To ja tylko tyle napiszę, że miło mi było Was spotkać, a że chciałbym Was również poznać :), to liczę na odrobinę dłuższy forumowy spływ połączony z noclegiem na dziko, z ogniskiem i pogaduchami o ... różnych ważnych sprawach :).
Dzięki za zdjęcia i za filmik! Też się jeszcze nie widziałem na filmie. Nie zdawałem sobie sprawy, że jestem tak nisko w kajaku nad wodą.

BTW. Na razie nie mam jeszcze relacji, bo nie bardzo mam czas i odpowiedni nastrój aby ją napisać. Tyle co przejrzałem zdjęcia i mega wtopa..., usterka aparatu i większość zdjęć nie ma ostrości. Error 99, czyli "nierozpoznany błąd".
Avatar użytkownika
Turabat
**
 
Dziękował/a : 14
Dziękowano: 80
Dołączył/a: 16 listopada 2013
Sprzęt: Kajak

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Czołg » 24 lutego 2014, o 22:43

Pozdrowionka Turabat ;) Na następny spływ z Ropuszkiem zaopatrzcie się koniecznie w noktowizory :lol: :lol: :lol:
Wielkie brawa za spływ :||: :||: :||:
Grupa Kajakowa "MENAŻA 07"

-Jacek-
http://kajakczolgowy.blogspot.com
Avatar użytkownika
Czołg
*******
 
Dziękował/a : 801
Dziękowano: 647
Dołączył/a: 18 stycznia 2014
Lokalizacja: Warszawa, Warka i okolice
Sprzęt: Carolina14, Canyon, Cerro

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Czołg » 25 lutego 2014, o 09:18

Fajna pamiątka! Dzięki Lechu! Dobra robota :||: :||: :||:
Grupa Kajakowa "MENAŻA 07"

-Jacek-
http://kajakczolgowy.blogspot.com
Avatar użytkownika
Czołg
*******
 
Dziękował/a : 801
Dziękowano: 647
Dołączył/a: 18 stycznia 2014
Lokalizacja: Warszawa, Warka i okolice
Sprzęt: Carolina14, Canyon, Cerro

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Czołg » 25 lutego 2014, o 12:50

Ale ryby masz wypłoszone wszystkie :lol: :lol:
Grupa Kajakowa "MENAŻA 07"

-Jacek-
http://kajakczolgowy.blogspot.com
Avatar użytkownika
Czołg
*******
 
Dziękował/a : 801
Dziękowano: 647
Dołączył/a: 18 stycznia 2014
Lokalizacja: Warszawa, Warka i okolice
Sprzęt: Carolina14, Canyon, Cerro

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Ted » 26 lutego 2014, o 23:53

Dziękuję wszystkim którzy mieli chęć [kliknąć ok] albo skrobnąć coś o filmiku na którym uwieczniłem spływ , myślę że dzięki niemu ci którzy mieszkają zbyt daleko aby móc pomyśleć o dołączeniu do niego poczuli choć cząstkę emocji które przeżyli uczestnicy spływu. Eltechu i Czołgu dzięki za foty . Czołgu gratuluję lekkiej, lotnej ,debiutanckiej
relacji na forum , sympatycznie się zczytuje. Lechowi gratuluję fajnych relacji z juniorem i cedowania na niego pozytywnego spędzania czasu. Turabatowi współczuję
zakłóconej pracy aparatu sam już jeden utopiłem a drugi w piątek przed spływem odebrałem z naprawy oczywiście po wcześniejszym podtopieniu.
Ted
******
 
Dziękował/a : 551
Dziękowano: 630
Dołączył/a: 20 lutego 2014
Sprzęt: kajak pneumatyczny

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez maciej66 » 8 października 2019, o 20:22

Czołg ciekawa relacja . Ted dziękuję za film . Cieszę się że niedługo się poznamy :lol:
maciej66
****
 
Images: 0
Dziękował/a : 8
Dziękowano: 201
Dołączył/a: 25 października 2016
Sprzęt: traper

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Czołg » 9 października 2019, o 18:51

maciej66 napisał(a):Czołg ciekawa relacja

Ojojoj, kiej to było :lol: :lol: :lol:
Mój pierwszy spływ z FW i praktycznie pierwszy raz w kajaku.
Odżyły wspomnienia ;)
W tamtym okresie było zacięcie dopływania!
Przypomniało mi się jak z Tedziem do Madźki na Wieprz jechaliśmy.
Lało jak jasna cholera przez całą drogę. Ludzie się na nas gapili jak na idiotów. Sami się z siebie śmieliśmy.
W Lublinie ciut lepiej. Zgarneliśmy Magę i jedziemy do (chyba Jaszczowa), a tam Amico w krótkim rękawku i słoneczko świeci. :lol: :lol:
Była moc :m_: ;)
maciej66 napisał(a):Cieszę się że niedługo się poznamy

Wzajeminie. Mam nadzieję, że praca mi nie pokrzyżuje planów.
Grupa Kajakowa "MENAŻA 07"

-Jacek-
http://kajakczolgowy.blogspot.com
Avatar użytkownika
Czołg
*******
 
Dziękował/a : 801
Dziękowano: 647
Dołączył/a: 18 stycznia 2014
Lokalizacja: Warszawa, Warka i okolice
Sprzęt: Carolina14, Canyon, Cerro

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Maga » 12 października 2019, o 21:22

W jakie czeluście forum Macieju dotarłeś, strach się bać.
http://panirybka.blogspot.com

Maga w kajaku - mapa

"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu"
Avatar użytkownika
Maga
******
 
Images: 0
Dziękował/a : 873
Dziękowano: 885
Dołączył/a: 15 lutego 2014
Lokalizacja: Lublin
Sprzęt: Helios II

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez miandas » 13 października 2019, o 18:47

Maga napisał(a):W jakie czeluście forum Macieju dotarłeś, strach się bać.
Nudzi mu się
droga zawsze nagradza
mój kanał youtube
Avatar użytkownika
miandas
*******
 
Images: 0
Dziękował/a : 1920
Dziękowano: 450
Dołączył/a: 24 czerwca 2015
Sprzęt: Solar 410, OldTown Camden120

Re: II forumowy zimowy spływ Pilicą.

Postprzez Ted » 23 października 2019, o 16:17

maciej66 napisał(a):Czołg ciekawa relacja . Ted dziękuję za film . Cieszę się że niedługo się poznamy :lol:

To były piękne czasy, nigdy wcześniej i później nie schodziłem z taką częstotliwością na wodę, pływało się co tydzień, w najgorszym
wypadku co dwa. Na tym spływie poznałem po raz pierwszy wspomnianego przez ciebie Czołga i innych ludzi, z którymi pływam
do dziś. Dzięki Maciek :m_: za przypomnienie tych już dość odległych czasów.
Ted
******
 
Dziękował/a : 551
Dziękowano: 630
Dołączył/a: 20 lutego 2014
Sprzęt: kajak pneumatyczny

Poprzednia strona

Powrót do PILICA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


cron