| Biuro Turystyki Kajakowej AS-TOURS | PROZONE - wypożyczalnia kamer GoPro! | KONKURS RELACJA MIESIĄCA |

Pozytywne skutki epidemii..

Humor wiązany z wodą, filmy, powiedzonka, mądrości ludowe, kawały, itp.

Re: Pozytywne skutki epidemii..

Postprzez strażowy » 24 marca 2020, o 14:43

...mało ambitne...pierwszy, lepszy lejek, ok, może metalowy mający ciekawsze wybrzmienie i ok :D...doczepić sznureczek lub zrobić opakowanie...personalnie umalować to już pryszcz :mrgreen:.....oczywista sprawa, lejek można samemu zwinąć ( nie myślę o złodziejstwie )
...pozdrawiam z Poznania ;)
strażowy

Dziękował/a : 181
Dziękowano: 192
Dołączył/a: 26 sierpnia 2019
Sprzęt: Solar 2, cytrynowa Pyranha :)

Postprzez strażowy » 25 marca 2020, o 13:34

...ceny paliw sporo w dół... :roll:
Załączniki
Screenshot_20200325-122628~2.png
Screenshot_20200325-122628~2.png (99.25 KiB) Przeglądane 235 razy
strażowy

Postprzez rawa » 25 marca 2020, o 18:22

Nie znam się na medycynie (chyba dobrze), miałem kiedyś papiery do pracy w charakterze pielęgniarza po służbie wojskowej.
I choć dzisiaj w Nowym Jorku jest 30 razy więcej zarażonych niż w całej Polsce to widać wyraźnie że żarty się kończą.
Wszędzie słychać że jest skuteczny sposób na gadzinę - zostać z domu.
Jasne że to brzmi podobnie jak znany sposób na kaca - dzień wcześniej nie pić , ale skuteczność metody powinna dać do myślenia.
Gdyby coś zleżało od mnie to oprócz nowych placówek zakaźnych otworzył bym kilka nowych aresztów zamkniętych dla tych co łamią zasady kwarantanny.
W TV słychać różne informacje , a to 1m a to 2m od drugiej osoby , ostatnio usłyszałem że jak czujesz dym palonego papierosa to znaczy że jesteś w zasięgu - o kuwa.
Kiedy dawno temu rzucałem palenie (skutecznie pod kroplówką) moje wyczuwanie nikotyny w kilku pierwszych dniach to były setki metrów i nie ma tu przesady.
Słychać też że maski są dobre dla zakażonych, wszystkie przekazy jakie widzę ze świata to nieliczni ludzie na ulicy w maskach.