Elementy wyciszenia kosztowały około 100 zł z czego 70zł za matę butylową.
Silnik Parsun 15km - mam wersję z długą stopą. Jestem bardzo z niego zadowolony.
Trafił mi się taki właśnie silnik po sąsiedzku, a jest to o tyle niespotykane, gdyż mieszkam w górach. Silnik w zeszłym roku miał 4 lata, byłem z nim w
Chorwacji na tydzień i kilka razy nad jeziorem Orawskim. Jak na razie chodzi doskonale. Pali na RYS. Jedyna usterka jaka mi się przydarzyła to problem z automatem rozruchowym. Po prostu wyleciała zawleczka w formie podkładki i linka startera zablokowała się w pozycji wyciągniętej. Klucz 10 szczypce i 5 min roboty. Aha i popsułem zaczep cięgna ssania :D
Spalanie to około 1,5 do 3 litrów na godzinę.
Teraz obalę pewien mit dotyczący pontonów. Mówi on mianowicie że nadaje się do nich tylko silnik z krótką stopą.
Mnie podobał się ponton WILD LAKE CD360VIB. Sprzedawca uprzedził mnie, że silnik powinien mieć stopę L. Czyli niby wszystko OK, ale internet twierdzi nieco inaczej, a i sprzedawca silnika miał problem z przelewaniem się wody w pontonie Honda. Pożyczyłem więc od niego cudny silnik Suzuki 20KM stopa S, noofka sztuka. Okazało się że nawet przy połowie gazu łapie powietrze i nie da się pływać szybciej niż 10-12 Km/h.
Jeszcze jedna sprawa. Parsuna nabyłem ze śrubą o skoku 11", niby szybka ale co z tego skoro nie można z nią wejść na wysokie obroty. Zmieniłem na 9" i sprzęt zaczął wreszcie dobrze pływać.
No i hydrofile :) Rewelacja. Polecam wszystkim