Strona 1 z 1

Administracja - log

PostNapisane: 27 lutego 2015, o 11:45
przez Marshall
W tym wątku będą publikowane istotne zmiany administracyjne zachodzące na Forum oraz plany zmian.

Zapraszam tutaj propozycje-zmian-uwagi-sugestie-t9114.html do dyskusji, składania propozycji zmian, uwag i sugestii odnośnie Forum.

09.12.2015.
- Zablokowanie możliwości dodawania postów przez niezalogowanych Gości
- Udostępnienie działu EKO dla wszystkich Użytkowników


24.07.2015.
- Zmiany w Regulaminie ForumWodne.pl
Dodane zostały punkt 2. w sekcji II Użytkownicy oraz punkt 2. w sekcji III Reklama, zmieniła się treść punktu 2. w sekcji IV Administracja i moderacja.


09.06.2015.
- Zmiana limitu czasu edycji posta z 60 minut do 24 godzin, zmiana limitu czasu na usunięcie nowego posta z 60 minut do 12 godzin.


11.03.2015.
- Forum przeniesione zostało na nowy, wydajniejszy serwer.


02.03.2015.
- Zmiana Regulaminu.
- Dodanie możliwości wstawiania map Google.
- Zmiana sposobu wyświetlania zdjęć.
- Gruba awaria. Muszę być ostrożniejszy... Przepraszam za zamieszanie!



27.02.2015.
- Niezbędne, kosmetyczne zmiany w Regulaminie.
- Porządkowanie działu Regulamin, zasady, polityka prywatności, administracja
- Utworzenie działu Przeniesione, archiwa, nieaktualne i przeniesienie tam nieaktualnych, archiwalnych wątków.
- Zaktualizowano grupy Administratorzy i Moderatorzy.


PLANY
- porządkowanie i upraszczanie struktury działów Forum
- zmiana sposobu wyświetlania zdjęć
- naprawienie, zarchiwizowanie i zamknięcie obecnej Galerii Zdjęć
- utworzenie nowej Galerii Zdjęć z bogatymi opcjami


Pytania, uwagi, sugestie: propozycje-zmian-uwagi-sugestie-t9114.html
.